ثبت نامEnglish
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران سه شنبه مورخ 93/2/16 در میان استقبال کم نظیر فعالان صنعت نفت آغاز به کار کرد.

  نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به عنوان بزرگترین نمایشگاه حوزه صنعت نفت خاورمیانه در میان استقبال کم نظیر فعالان صنعت نفت افتاح شد. این نمایشگاه با شعار "گسترش دیپلماسی انرژی و تقویت تولید داخلی" صبح سه شنبه مورخ ١٦ اردیبهشت 1393 با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از سفیران کشورها و نمایندگان رسانه های خارجی آغاز به کار کرد.

  همچنین با توجه به رونمایی از ٤٠ طرح برگزیده فناورانه پژوهشگاه صنعت نفت و امضای تفاهمنامه در حوزه بالادستی با یکی از کشورهای اروپایی در افتتاحیه نمایشگاه نوزدهم، این مرکز درصدد است با اطلاع‏ رسانی جامع و تاثیر‏گذار، محصولات و گزیده دستاوردهای متخصصان و محققان قطب پژوهشی صنعت نفت را به فعالان عرصه صنعت و فناوری معرفی و عرضه کند.

  نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت با حضور ٣٣ کشور و با حضور٦٠٠ شرکت خارجی و ١٢٠٠ شرکت داخلی به مدت ٤ روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی نفت برگزار گردید.

 

روزنگار نمایشگاه
  • 19 اردیبهشتاختتامیه نمایشگاه نوزدهم
  • 16اردیبهشت افتتاح نمایشگاه نوزدهم
دریافت پوستر نمایشگاه
طراحی و تولید : واحد فن آوری اطلاعات اداره کل روابط عمومی وزارت نقت

TinyTick 1.1